Regulamin Salonu depilacji laserowej Epil & Care
1. Postanowienia ogólne.
- Niniejszy regulamin Salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetologicznych, zwanych dalej „Usługi” lub „Usługa”, świadczonych w Salonie Epil Care, ul. Solidarności 113 lok. 52, 00-140 Warszawa, zwany dalej „Salonem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu, zwanego dalej „Zabiegiem” lub „Zabiegami”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.
- Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
2. Klienci.
- Klientami Salonów mogą być dowolne, pełnoletnie osoby fizyczne.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie powyżej 13. roku życia za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownicy Salonów są uprawnieni do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
3. Pracownicy.
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbać o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu zabiegu.
- Pracownicy Salonów zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Salonów są zobowiązani do upięcia włosów, tak aby zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
- Pracownicy Salonów są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
- Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonów, który prowadzi w danym momencie dyżur.
4. Świadczenie usług kosmetycznych.
- Zakres działalności – 4.1.1. Salon Epil Care oferuje usługi z zakresu depilacji laserowej, masaży endosferycznych oraz endermologicznych, kriolipolizy, możliwość zakupu bonów upominkowych, pakietów zabiegowych oraz innych usług kosmetycznych. 4.1.2. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie internetowej www.epilcare.pl oraz na platformie epilcare.booksy.com/h.
- Wywiad przedzabiegowy – 4.2.1. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby oraz tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do Zabiegu, nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. 4.2.2. Klient zobowiązany jest do udzielenia Pracownikowi prawdziwych informacji zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą. Salon nie ponosi odpowiedzialności za następstwa Zabiegu, w tym skutki uboczne, wynikające z podania przez Klienta nieprawdziwych informacji. 4.2.3. W przypadku cyklu Zabiegów Klient zobowiązany jest poinformować Pracownika o wszelkich zmianach w stanie zdrowia lub innych istotnych okolicznościach od czasu ostatniego wywiadu. 4.2.4. Salon może uzależnić wykonanie Zabiegu od przeprowadzenia próby zabiegowej, polegającej na wykonaniu czynności kosmetycznej na niewielkim fragmencie ciała w celu oceny reakcji Klienta na Zabieg.
- Odpowiedzialność Klienta – 4.3.1. Klient przed rozpoczęciem Zabiegu ma obowiązek powiadomić Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, w szczególności o: chorobach nowotworowych, stanach zapalnych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, przyjmowaniu leków, ziół fotouczulających oraz innych okolicznościach wymienionych szczegółowo w Karcie Klienta. 3.3.2. Każdorazowo, gdy Zabieg następuje po okresie dłuższym niż 14 dni od poprzedniego wywiadu, Klient zobowiązany jest potwierdzić aktualność przekazanych informacji. 3.3.3. Klient zobowiązany jest do nieposiadania biżuterii w obszarze zabiegowym podczas Zabiegu. Kosztowności należy przechowywać na własną odpowiedzialność.
- Prawa i obowiązki Pracownika – 4.4.1. Pracownik ma obowiązek udzielić Klientowi wszelkich informacji na temat Zabiegu, w tym: – poinformować o ryzykach, przeciwwskazaniach oraz możliwych skutkach ubocznych, – przekazać informacje o sposobie wykonania Zabiegu oraz parametrach jego przeprowadzenia. 4.4.2. W razie wątpliwości dotyczących bezpieczeństwa wykonania Zabiegu, Pracownik ma prawo odmówić jego przeprowadzenia. 4.4.3. Pracownik ma prawo odmówić wykonania Zabiegu w przypadkach: odmowy udzielenia informacji przez Klienta, stwierdzenia podania nieprawdziwych informacji przez Klienta, podejrzenia, że Klient pozostaje pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, podejrzenia wyłudzenia Zabiegu przez Klienta.
- Obowiązki Klienta podczas Zabiegu – 4.5.1. W trakcie Zabiegu Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Pracownika o: pogorszeniu samopoczucia, wystąpieniu nadmiernych dolegliwości bólowych, pojawieniu się innych niepokojących objawów.
- Przetwarzanie danych osobowych – 4.6.1. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, Kartach Klienta oraz w programach lojalnościowych jest równoznaczne ze zgodą na ich przetwarzanie przez Epil Care Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana Ostroroga 24A, 01-163 Warszawa, NIP: 7011077441, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Akceptacja regulaminu – 4.7.1. Brak akceptacji regulaminu jest równoznaczny z rezygnacją z usług Salonu Epil Care.
5. Płatność.
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz dostępny na stronie internetowej Epil Care pod adresem – www.epilcare.pl oraz epilcare.booksy.com/h.
- Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogą ulec zmianie. Wiążącą ceną jest cena zgodna z cennikiem w tym dniu, w którym jest wykonywany Zabieg.
- Oferowane promocje w Salonie nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono w ramach oferty, iż określona promocja może być łączona z innymi promocjami.
- Czas trwania salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez salon Epil Care. Wszystkie dodatkowe informacje, wybiegające poza treść samej promocji, są każdorazowo podawane w regulaminie określonej promocji.
- Promocyjne vouchery zniżkowe lub kwotowe można wykorzystać tylko na wybrany zabieg określony na voucherach, w wyznaczonym czasie, chyba że bezpośrednio na voucherze jest zaznaczone inaczej. Czas ważności vouchera to 3 miesiące od dnia zakupu lub otrzymania vouchera, chyba że bezpośrednio na voucherze jest zaznaczone inaczej.
- Data ważności karnetów na określoną ilość zabiegów stanowi 12 miesięcy od dnia ich zakupu. Data ważności karnetów czasowych jest odpowiedni do czasu określonego na karnecie i jest liczony od daty jego zakupu.
- Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym/voucherem/karnetem/pakietem następuje 24h przed wizytą w salonie.
- Jeśli osoba dysponująca upominkowym/voucherem/karnetem/pakietem nie odwoła umówionej wizyty 24h nie powiadomi o swojej nieobecności dwa razy – za trzecim razem EpilCare traktuje to jako usługę zrealizowaną i ma prawo do ujęcia z pakietu zabiegu umówionego.
- Bon upominkowy/zaproszenie jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.
- W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia bonów/voucherów/karnetów EpilCare nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.
- Epil Care nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji Regulaminu salonu przez osobę obdarowaną bonem/voucherem i/lub karnetem.
- Bony, vouchery, karnety czasowe oraz ilościowe po dacie ważności nie będą realizowane.
- Nie dopuszcza się możliwości zwrotu opłaty za zakupione bony/vouchery/karnety ilościowe lub czasowe/pakiety. Istnieje jedynie możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w salonie do wpłaconej/podanej kwoty lub istnieje możliwość przekazania niewykorzystanych pakietów osobie wskazanej przez osobę posiadającą pakiet.
- Realizacja otrzymanych rabatów, bonów, karnetów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
- W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, BLIK, płatność online w przez system imoje na podstawie wygenerowanego linku, płatność przelewem oraz płatność w dwóch równych ratach po uprzednim wypełnieniu odpowiedniego formularza.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości w osobnych regulaminach. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
- Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności w kwocie promocyjnej w wyznaczonym czasie trwającej akcji promocyjnej na warunkach podanych bezpośrednio w regulaminie promocji. Nie ma możliwości skorzystania z warunków promocyjnych po okresie pomocji.
6. Odpowiedzialność.
- Recepcja Salonów jak i hall są monitorowane.
- Salony są objęte wewnętrznym monitoringiem, ze względu na bezpieczeństwo Klientów oraz obsługę Salonów. Akceptacja regulaminu Salonów kosmetycznych Epil Care jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku. Monitorowanie w gabinetach zabiegowych jest wyłączone z systemu monitoringu Salonów.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonów Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Salony nie ponoszą odpowiedzialności za okrycia wierzchnie. Salony nie ponoszą i odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg DL po stronie Salonów.
- Salony nie odpowiadają za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć oraz w przypadku podania przez Klienta nieprawdziwych danych o stanie zdrowia w Karcie Klienta. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, a każdy Klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
7. Rezerwacje, nieobecności i odwoływanie wizyt.
- Klient powinien uprzednio umówić się na wizytę w salonie Epil Care, korzystając z jednej z dostępnych form kontaktu: osobiście, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem portali rezerwacyjnych lub mediów społecznościowych, w których obecny jest Epil Care.
- Klient ma prawo zmienić termin zarezerwowanej wizyty, pod warunkiem, że zrobi to co najmniej 24 godziny przed planowaną datą. Zmiana może być dokonana za pośrednictwem wymienionych wcześniej kanałów komunikacji.
- Klient powinien zgłosić się na umówiony zabieg najpóźniej 5 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia. Salony zastrzegają sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku spóźnienia przekraczającego 10 minut lub gdy z powodu opóźnienia niemożliwe jest przeprowadzenie zabiegu zgodnie z obowiązującym protokołem.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze czasowym lub ilościowym), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w jej pełnej wysokości wykonywanego zabiegu.
- W przypadku opóźnienia zabiegu z winy salonu, w tym pracownika, wszystkie etapy zabiegu zostaną przeprowadzone w pełnym zakresie, bez skracania.
- Salony zastrzegają sobie prawo do odwołania terminu zabiegu najpóźniej na 24 godziny przed jego rozpoczęciem z przyczyn technicznych. W takiej sytuacji uzgadniany jest z Klientem nowy termin zabiegu.
- Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie wizyty na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem uprawnia salon do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 100% wartości zarezerwowanego zabiegu lub usługi. W przypadku pakietów ilościowych na zabiegi Salon zastrzega prawo rozliczyć taki zabieg lub usługę bezpośrednio z pakietu ilościowego. W przypadku posiadania pakietu czasowego oraz kumulacji dwóch nieobecności lub anulowanych terminów na umówiony zabieg na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem w ciągu 30 dni kalendarzowych, Salon zastrzega sobie prawo odmówić wykonywania usług z tego pakietu czasowego przez kolejny miesiąc kalendarzowy od ostatniego zdarzenia z tej kumulacji, chyba że Klient dokona opłaty za ostatnie nieodbyty lub odwołany zabieg w terminie do 24 godzin przed jego rozpoczęciem.
- W przypadku braku opłaty za zabieg, na który nie stawił się Klient, lub który został odwołany na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, Salon zastrzega sobie prawo odmówić kolejnej rezerwacji do momentu uregulowania owej opłaty. Salon zastrzega sobie prawo również uniemożliwić Klientowi w tym przypadku samodzielnych rezerwcji przez system rezerwacyjny do momentu uregulowania płatności poprzez zablokowanie opcji samodzielnych rezerwacji.
- W przypadku nadmiernego spóźnienia Klienta, skutkującego brakiem możliwości wykonania zabiegu zgodnie z protokołem w pozostałym czasie, salon ma prawo uznać zabieg za wykonany i obciążyć Klienta pełną opłatą w wysokości 100% wartości zabiegu.
- W każdej sytuacji decyzja o naliczeniu opłaty jest podejmowana indywidualnie przez właściciela lub kierowników salonu.
- Opłaty za zabieg nigdy nie są pobierane przed wizytą. Klient dokonuje zapłaty dopiero po zakończeniu zabiegu, uiszczając pełną ustaloną kwotę za wykonaną usługę.
9. Reklamacje.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonach w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonach.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji Salony nie dokonują zwrotu ceny za wykonaną usługę. Salony mogą zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.
10. Pozostałe postanowienia.
- Na terenie Salonów obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
- W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy Epil Care nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Salonów.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonów.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonów Epil Care zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.
11. Postanowienia końcowe.
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołują się Salony lub Pracownicy.
- Salony zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonach. Do rezerwacji i Zabiegów depilacji laserowej wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 marca 2023 r. do odwołania.