Regulamin Salonu depilacji laserowej Epil & Care
1. Postanowienia ogólne.
- Niniejszy regulamin Salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług depilacji laserowej, dalej „DL”, świadczonych w Salonach Epil Care, ul. Solidarności 113 lok. 52, 00-140 Warszawa, al. Niepodległości 132/136/lok. 50, 02-554 Warszawa, ul. Głębocka 5, lokal U9, 03-287 Warszawa, zwany dalej „Salonami”.
- Klienci Salonów mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu DL, dalej „Zabiegiem”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.
- Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
2. Klienci.
- Klientami Salonów mogą być dowolne, pełnoletnie osoby fizyczne.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie powyżej 13. roku życia za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownicy Salonów są uprawnieni do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
3. Pracownicy.
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbać o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu zabiegu.
- Pracownicy Salonów zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Salonów są zobowiązani do upięcia włosów, tak aby zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
- Pracownicy Salonów są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
- Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonów, który prowadzi w danym momencie dyżur.
4. Higiena i bezpieczeństwo.
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonów, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane raz dziennie.
- Salony posiadają własny sprzęt do wykonywania Zabiegów – Laser Diodowy, model Ultimate.
- Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy, są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, a artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
- Pracownicy Salonów są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy Salonów z otwartymi ranami, skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług DL do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W Salonach mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
5. Świadczenie usług kosmetycznych.
- Salony Epil Care oferuje usługi z zakresu depilacji laserowej, konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów upominkowych, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie salonów www.epilcare.pl oraz na epilcare.booksy.com.
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych, oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, Kartach Klienta, w programie lojalnościowym jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Epil Care Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana Ostroroga 24A 01-163 w Warszawie, NIP: 7011077441, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Każdy Klient jest zapoznany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu, ma ich pełną świadomość i je akceptuje.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach nowotworowych, stanach zapalnych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, przyjmowaniu leków, ziół fotouczulających i innych wymienionych szczegółowo w Karcie Klienta.
- Każdorazowo, gdy Zabieg następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii w obszarze zabiegowym. Wszelkie kosztowności powinny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
6. Płatność.
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi DL. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonach oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.epilcare.pl oraz na epilcare.booksy.com.
- Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych karnetów, pakietów i bonów upominkowych. W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.
- Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
- Promocje Salonowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty Salonów Epil Care.
- Czas trwania Salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie określany jest przez Salony Epil Care. Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji Salonów.
- Vouchery zniżkowe–kwotowe/promocyjne na wizyty można wykorzystać tylko na wybrany zabieg określony na voucherach, w wyznaczonym czasie. Czas ważności vouchera to 3 miesiące od dnia zakupu.
- Karnet zakupiony w Epil Care można wykorzystać w ciągu 12 miesięcy od dnia zakupu.
- Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym/voucherem/karnetem następuje 24h przed wizytą w Salonach.
- Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym/voucherem/karnetem nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, Epil Care traktuje to jako usługę zrealizowaną.
- Bon upominkowy/zaproszenie jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretne wybrane zabiegi DL.
- W przypadku zagubienia, utraty lub zniszczenia bonów/voucherów/karnetów Epil Care nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.
- Epil Care nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji Regulaminu Salonów przez osobę obdarowaną bonem/voucherem i/lub karnetem.
- Bony/vouchery/karnety po dacie ważności nie będą realizowane.
- Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony/vouchery/karnety. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w Salonach do wpłaconej/podanej kwoty.
- Realizacja otrzymanych rabatów, bonów, karnetów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że Klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
- W Salonach udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, blik oraz płatności online poprzez booksy.com.
- Salony zastrzegają sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonach. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
- Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności gotówką.
- W Salonach dostępne są także Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
7. Odpowiedzialność.
- Recepcja Salonów jak i hall są monitorowane.
- Salony są objęte wewnętrznym monitoringiem, ze względu na bezpieczeństwo Klientów oraz obsługę Salonów. Akceptacja regulaminu Salonów kosmetycznych Epil Care jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku. Monitorowanie w gabinetach zabiegowych wyłączone z systemu monitoringu Salonów.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonów Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Salony nie ponoszą odpowiedzialności za okrycia wierzchnie. Salony nie ponoszą i odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg DL po stronie Salonów.
- Salony nie odpowiadają za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć oraz w przypadku podania przez Klienta nieprawdziwych danych o stanie zdrowia w Karcie Klienta. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, a każdy Klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
8. Rezerwacje.
- Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie lub poprzez booksy.com termin wykonania Zabiegu w Salonach.
- Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salony zachowują prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się do Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonów, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Salony zastrzegają sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 24 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Salony jednocześnie uzgodną z Klientem nowy termin Zabiegu.
- Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
9. Nieobecności i odwoływanie wizyt.
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salony do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 100% wartości umówionych usług.
- Klient może zostać również obciążony 100% opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
- W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela lub kierowników Salonów.
- Opłata nigdy nie jest pobierana przed wizytą. Opłata nie jest pobierana gdy usługa zostanie wykonana, więc po zakończeniu usługi zapłacisz ustaloną kwotę za wizytę w całości.
10. Reklamacje.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonach w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonach.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji Salony nie dokonują zwrotu ceny za wykonaną usługę. Salony mogą zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.
11. Pozostałe postanowienia.
- Na terenie Salonów obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
- W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy Epil Care nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Salonów.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonów.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonów Epil Care zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.
12. Postanowienia końcowe.
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołują się Salony lub Pracownicy.
- Salony zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonach. Do rezerwacji i Zabiegów depilacji laserowej wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 marca 2023 r. do odwołania.